Reklama

Modowe trendy ulegają błyskawicznym zmianom. Dotyczy to także mody dziecięcej, która jest dużo bardziej niż kiedyś związana z tą dla dorosłych. W rezultacie w ciągu jednego roku pojawia się kilka nowych kolekcji zbieżnych z tymi, które pojawiają się na wybiegach największych projektantów odzieży „dla dorosłych”. Producenci ubranek dla dzieci poszukują kolejnych możliwości prezentacji swoich ofert. Stąd dedykowane dla nich targi Fashion for Kids w Kielcach, organizowane
w formule B2B.

Nowe wydarzenie w kalendarzu kieleckiego ośrodka wystawienniczo – kongresowego podyktowane jest akceleracją rynku ubraniowego dla dzieci. Jeszcze dwa lata temu sprzedaż ubranek dla najmłodszych stanowiła około jedną trzecią całego rynku wszystkich produktów dziecięcych w Polsce, a jego wartość wynosiła około 9 mld złotych. Aktualnie jest on najlepiej rozwijającym się segmentem rynku odzieżowego w naszym kraju w ogóle. Dodając do tego międzynarodowy sukces targów KIDS’ Time 2018 mamy potwierdzenie, że druga w roku wystawa dla branży dziecięcej w Targach Kielce, to możliwość dobrej inwestycji biznesowej. I choć premierowa wystawa Fashion for Kids skupiać będzie się głównie na modzie dla najmłodszych, nie zabraknie także innych wyrobów tekstylnych, takich jak: pościele, poduszki, zasłonki czy kocyki.

Wystawa z zakresu mody dziecięcej skierowana jest do firm związanych z branżą tekstylną, a wśród nich: właścicieli odzieżowych sklepów dziecięcych zarówno tych stacjonarnych jak i internetowych, kupców, hurtowników, przedstawicieli salonów sprzedaży, projektantów, designerów, organizacji branżowych, blogerów i mediów opiniotwórczych.

Wsparcie merytoryczne partnerów wystawy i doświadczenie organizatora skutkować będzie wieloma wydarzeniami towarzyszącymi. W programie czerwcowych targów zaplanowano konferencje, pokazy
i spotkania z ekspertami.