Reklama

Olive Green to przełomowe połączenie interaktywnego filmu akcji z kursem języka angielskiego online. Jest pierwszym pełnometrażowym filmem opracowanym z myślą o samodzielnej nauce języka angielskiego na wszystkich poziomach zaawansowania: od podstawowego A1 do zaawansowanego C1. Film jest osią interaktywnego kursu językowego do nauki angielskiego, udostępnionego online na specjalnie dedykowanej platformie językowej pod adresem OliveGreenTheMovie.com.

Charakterystyka produktu

Serwis jest połączeniem filmu interaktywnego i kursu języka angielskiego z wbudowanymi grami online.

  • Jest to pierwszy pełnometrażowy film fabularny zaprojektowany jako podstawa do nauki angielskiego na poziomach od A1 do C1.
  • To pierwszy scenariusz łączący akcję i dialogu filmu z gatunku „czarna komedia” napisany tak, aby jednocześnie nauczać kompetencji gramatycznych i z zakresu słownictwa na wszystkich poziomach zaawansowania językowego.
  • Kurs zapewnia innowacyjne podejście do nauki języków, kojarzonej do tej pory ze żmudną pracą; w przypadku „Olive Green” mówimy o wzrastającej wraz z zaangażowaniem w fabułę filmu chęci do nauki języki.
  • Film został wyprodukowany przez doświadczoną firmę producencką z Wielkiej Brytanii.
  • Prawie 3-godzinny film jest podzielony na odcinki ok. 3-minutowe, z których każdy zawiera przynajmniej jedną interakcję z użytkownikiem. Film zawiera 3 rodzaje interakcji: rozwidlenie akcji (decyzja użytkownika o przebiegu sceny), zadanie zręcznościowe oraz zadanie językowe.
  • Serwis składa się z trzech głównych części: Oglądaj, Ucz się i Powtarzaj, które jednocześnie opisują najważniejsze aktywności użytkownika w serwisie. Najpierw ogląda on odcinek filmu (moduł Oglądaj), potem wykonuje powiązane z nim ćwiczenia językowe (Ucz się), które następnie są przypominane zgodnie z metodą SuperMemo (Powtarzaj).
  • Pierwszy odcinek filmu jest dostępny po wejściu na stronę główną. Kolejne 3 odcinki można obejrzeć i przećwiczyć po założeniu konta. Dostęp do kolejnych odcinków (do 12.) można otrzymać, polecając serwis przez Facebook – warunkiem jest, że z zaproszenia skorzystają nasi znajomi. Od 13. Odcinka dostęp trzeba wykupić na określony czas. Dostępne są trzy opcje:
    • 3 dni w cenie 9,90 zł
    • abonament 9,90 zł miesięcznie
    • opłata cały rok z góry w cenie 119 zł.

Przy dokonywaniu opłaty można skorzystać z popularnych pośredników płatności: PayU, PayPal albo Espago lub skorzystać z przelewu online bezpośrednio z własnego konta w banku internetowym.

Zawartość serwisu

  • Serwis zawiera blisko 3 godziny materiału filmowego podzielonego na 60 odcinków.
  • Film jest wyposażony w napisy w następujących wersjach językowych: angielski, polski, hiszpański (odmiana hiszpańska i argentyńska), niemiecki, rosyjski, francuski, włoski i chiński. Istnieje także możliwość oglądania filmu bez napisów.
  • Poziom trudności językowej filmu i kursu rośnie wraz z rozwojem akcji: film i kurs obejmują 5 poziomów zaawansowania językowego, po 12 odcinków na poziom, od podstawowego A1 po zaawansowany C1.
  • Kurs językowy oferuje możliwość nauczenia się 1400 słówek i wyrażeń w języku angielskim. Obejmuje słownictwo wyłącznie z dialogów filmowych. Oznacza to, że dzięki kursowi użytkownik opanuje język mówiony i będzie posługiwał się coraz bogatszym słownictwem.
  • W kursie zawarte jest także 300 ćwiczeń typu prawda-fałsz, sprawdzających, czy treść filmu została zrozumiana.
  • Każde ćwiczenie zawiera tłumaczenie na wszystkie języki interfejsu. Ponadto, dla każdego nowego słowa oferowane są także: jego nagranie w języku angielskim, oznaczenie części mowy, zdanie przykładowe z tłumaczeniem na wybrany język interfejsu, nagranie zdania przykładowego oraz fragment filmu ilustrujący dane słowo lub wyrażenie.
  • Ponadto kurs zawiera 1 600 interaktywnych ćwiczeń gramatycznych obejmujących ponad 100 zagadnień gramatycznych.
  • Gramatykę i słownictwo można szlifować w 13 rodzajach ćwiczeń, obejmujących m.in. wybór jednej spośród kilku dostępnych odpowiedzi, wpisywanie odpowiedzi w specjalnie przygotowane pola, przeciąganie elementów i łączenie ich w pary.
  • Ćwiczenia obejmują także dialogi interaktywne, w których użytkownik przejmuje inicjatywę i prowadzi dialog z komputerem, który odpowiada na pytania w ramach zadanych tematów.
  • Z kursem angielskiego zintegrowany jest słownik, zawierający ponad 25 000 haseł z definicjami, zdaniami przykładowymi i nagraniami. Użytkownik może łatwo przekształcić każde hasło w ćwiczenie słownictwa i dodać je do własnej listy słówek, które zostaną dodane do codziennego planu nauki, zgodnie z metodą SuperMemo.
  • Wbudowany kalendarz przedstawia rozkład powtórek do wykonania w kolejnych dniach oraz wyświetla słowa, które będą powtarzane w danym dniu.
  • Serwis jest dostępny w 8 wersjach językowych interfejsu: angielski, polski, hiszpański, niemiecki, rosyjski, francuski, włoski i chiński.

Grupa docelowa

  • Grupą docelową są odbiorcy w wieku 18-35 lat.
  • Odbiorca jest osobą, która chce się uczyć języka w nowoczesny sposób, a jednocześnie chce naukę połączyć z rozrywką.
  • Nasz odbiorca nie ma czasu na tradycyjną naukę języka na kursie w szkole językowej, dlatego wybiera rozwiązania, które może lepiej dopasować do swojego często bardzo zajętego rozkładu dnia.
  • Nasz odbiorca chce podszkolić swój angielski do wykorzystania w sytuacjach zawodowych i w czasie podróży zagranicznych.
  • Sprawnie porusza się po internecie i posługuje się aplikacjami mobilnymi.

Nagrody i wyróżnienia

Kurs jest dostępny na rynku zaledwie od kilku miesięcy, a już zyskał tysiące odbiorców nie tylko z Polski, ale także z zagranicy. Innowacyjność i staranność wykonania docenili eksperci z zakresu nowoczesnych metod nauczania. Serwis „Olive Green” zebrał ważne wyróżnienia:

  • Kurs angielskiego i film został wpisany na krótką listę projektów nominowanych przez British Council do nagrody w kategorii Digital Innovation w konkursie ELTons. To wyróżnienie cieszy nas tym bardziej, że British Council jest jedną z ważniejszych instytucji o zasięgu światowym, których zadaniem jest krzewienie znajomości języka angielskiego.
  • Film „Olive Green” dołączył do grona laureatów festiwalu filmowego U.S. International Film & Video Festival, zdobywając podwójną nagrodę: Gold Camera Award i Grand Prix dla najlepszego filmu festiwalu w kategorii Entertainment.
  • Kurs został nominowany do E-Learning Awards 2014. Jest to bardzo prestiżowa nagroda, ponieważ została przyznana przez specjalistów w dziedzinie nauki zdalnej. Jesteśmy jedyną firmą z Polski nominowaną do tej nagrody w kategorii „Most innovative new learning product” spośró

Kontakt i więcej informacji

Więcej na temat projektu można znaleźć na stronie internetowej olivegreenthemovie.com/about/pl