Reklama

Wystawa, która odbyła się od 28 do 29 czerwca w Targach Kielce zgromadziła firmy z 7 krajów świata, takich jak: Belgia, Dania, Włochy, Hiszpania, Wielka Brytania, Francja i Turcja. Dwudniowe wydarzenie dedykowane modzie dziecięcej miało miejsce w największej  hali targowej - pawilonie E.

Na potrzeby nowego wydarzenia powstał profesjonalny wybieg, na którym mali modele prezentowali poszczególne kolekcje na różne sezony. Ofertę producentów i dystrybutorów obejrzało blisko pół tysiąca branżowych zwiedzających, między innymi z Niemiec, Ukrainy, Rosji, Słowacji, Rumunii, Czech, Bułgarii, Demokratycznej Republiki Konga oraz Kanady.

 

Modowy event w światowym stylu

Doświadczenie twórców doskonale znanych targów Kids’ Time od początku wróżyło powodzenie nowemu wydarzeniu na europejskiej mapie spotkań branży dziecięcej.

- Jesteśmy usatysfakcjonowani z udziału w Targach Kontraktacyjnych Odzieży i Tekstyliów Dziecięcych – mówi Ismail Hakki Kiraz z tureckiej firmy Kimpeks Tekstil. – Do kieleckich targów po raz pierwszy przyjechaliśmy na początku tego roku, na inne wydarzenie poświęcone zabawkom i artykułom dla dzieci. Zarówno z udziału w Fashion for Kids jak i Kids’ Time jesteśmy bardzo zadowoleni.

Uczestnicy i wystawcy podkreślali międzynarodowy wymiar targów Fashion for Kids.

- Podczas wystawy obecne były firmy z całej Europy. Obok nas były stoiska z Danii, widziałam też stoiska z Hiszpanii i Włoch – komentuje Danijela Pantic, reprezentantka MiniMignon z Francji.

 

Mała moda na wybiegu

Główną atrakcją wydarzenia Fashion for Kids były pokazy mody. Ponad sześćdziesięcioro dzieci w wieku od 3 do 10 lat, przez dwa dni targów, kroczyło po wybiegu i zawodowo prezentowało najnowsze trendy.

- Interesującą rzeczą podczas Fashion for Kids były pokazy mody. Mogliśmy podziwiać małe talenty, a to nie często się zdarza na tego typu wystawach. Pokazy były bardzo profesjonalnie zorganizowane. W mojej opinii były najmocniejszym punktem targów – mówi Danijela Pantic,
z MiniMignon.

Firmy pochwaliły się kolekcjami na sezon jesień/zima 2018 oraz na sezon wiosna/lato 2019. Oprócz konfekcji, było obuwie i różnorakie akcesoria, m.in. parasole, ozdoby do włosów, biżuteria torebki
i plecaczki.

 

Fashion for Kids edukacyjnie

Branża tekstyliów dziecięcych rozwija się bardzo dynamicznie, a jednym z najbardziej chłonnych krajów jest Rosja. W ramach spotkania z Eleną Pismenskają omówiono w jaki sposób wejść na rynek odzieży dziecięcej w Rosji, a także trendy marketingowe na Wschodzie. Pismenskaja podkreśliła w swojej prelekcji, że targi Fashion For Kids są doskonałą okazją do pozyskania nowych kontaktów i poszerzenia wiedzy
o zagranicznych rynkach.
O planowaniu zakupu towaru na potrzeby własnej działalności, opowiedziała Agnieszka Socha, specjalistka ds. zarządzania i logistyki w małych firmach handlowych. Udział w targach wzięła także Dagmara Habiera od lat realizująca projekty szkoleniowe
i doradcze z zakresu Visual
Merchandisingu. W ramach Fashion for Kids poprowadziła zarówno wykłady jak i warsztaty.  

Czasem warto zrezygnować z pokazania całej ekspozycji sklepu,
a skupić się na najważniejszych dla naszego klienta elementach
 – mówiła Dagmara Habiera.

 

 

Strefa Projektantów i Influencerów

Z myślą o projektantach, designerach, stylistach i influencerach powstała specjalna strefa. Organizatorzy Targów Kontraktacyjnych Odzieży
i Tekstyliów Dziecięcych stworzyli okazję do nawiązania kontaktów biznesowych pomiędzy wystawcami a projektantami i blogerami.

Możemy wymienić się doświadczeniami, spojrzeć na modę dziecięcą świeżym okiem. Targi to doskonała okazja,  by nawiązać relacje handlowe. Spotkałam  się z pozytywną reakcją i  nastawieniem wystawców obecnych na Fashion for Kids – podkreślała Joanna Jończyk, projektanta.

Drugiego dnia wystawy kilkanaście blogerek z całej Polski przyjechało do Kielc, by zobaczyć premierową edycję targów odzieży dziecięcej
i nawiązać nowe współprace. W czasie spotkań z wystawcami, zapoznały się z najnowszą ofertą produktową firm branży dziecięcej oraz ich rynkowymi hitami.

–  To, co my blogerzy polecamy dalej ma swój odbiór wśród mam. Dzięki naszej pracy mogą się one więcej dowiedzieć o firmach oraz nowościach dla swoich pociech –  podkreślała Weronika Banaś, blogerka karmicielka.pl.