SERIA JUŻ GRAM dla dzieci w wieku 2-4

Seria składa się z trzech gier. LATAM. JEŻDŻĘ. PŁYWAM.

Wszyscy gotowi? To ruszamy po przygodę.

W przestworzach, na lądzie, czy na wodzie – maszyny i pojazdy zabiorą Was w podróże pełne przygód. Poznacie ciekawych ludzi, sympatyczne zwierzęta i wiele przydatnych przedmiotów.

JEŻDŻĘ

Autor: Granna

Ilustracje: Małgorzata Detner

Wiek graczy: 2-4

Liczba graczy: 1-4

Jeżdżę to puzzle, lotto i sokole oko w jednym pudełku. Gra pobudza ciekawość i wyobraźnię, wzbogaca słownictwo, jest znakomitym treningiem spostrzegawczości i pamięci. Ciekawe i kolorowe ilustracje inspirują dzieci do zdobywania wiedzy o świecie

W tej zabawie pojazdy zabiorą dzieci w podróże pełne wrażeń: traktor, pociąg, rower, deskorolka, hulajnoga, wyścigówka.

Propozycje zabaw:

  1. Puzzle: ułóżcie 6 puzzli.
  2. Loteryjka: odkrywajcie po jednym obrazku i dokładajcie go do właściwej planszy.
  3. Sokole oko: równocześnie szukajcie obrazków pasujących do Waszych plansz.
  4. LATAM

Autor: Granna

Ilustracje: Małgorzata Detner

Wiek graczy: 2-4

Liczba graczy: 1-4

Latam to puzzle, loteryjka i zgadywanka w jednym pudełku. Gra pobudza ciekawość i wyobraźnię, wzbogaca słownictwo, jest znakomitym treningiem spostrzegawczości i pamięci. Ciekawe i kolorowe ilustracje inspirują dzieci do zdobywania wiedzy o świecie.W tej zabawie zabiorą dzieci w podniebne podróże: spadochron, narty, helikopter, rakieta, samolot i balon.

Propozycje zabaw:

  1. Puzzle: ułóżcie 6 puzzli.
  2. Loteryjka: odkrywajcie po jednym obrazku i dokładajcie go do właściwej planszy.
  3. Zgadywanka: kto pierwszy odgadnie, co znajduje się na obrazku?
  4. PŁYWAM

Autor: Granna

Ilustracje: Małgorzata Detner

Wiek graczy: 2-4

Liczba graczy: 1-4

Pływam to puzzle, loteryjka i memory w jednym pudełku. Gra pobudza ciekawość i wyobraźnię, wzbogaca słownictwo, jest znakomitym treningiem spostrzegawczości i pamięci. Ciekawe i kolorowe ilustracje inspirują dzieci do zdobywania wiedzy o świecie. Tym razem w roli głównej: kajak, motorówka, żaglówka, kółko do pływania, kuter rybacki i kombinezon nurka.

Propozycje zabaw:

  1. Puzzle: ułóżcie 6 puzzli.
  2. Loteryjka: odkrywajcie po jednym obrazku i dokładajcie go do właściwej planszy.
  3. Sokole oko: równocześnie szukajcie obrazków pasujących do Waszych plansz.

http://www.granna.pl/