Reklama

Nadchodząca edycja wystawy zapowiada się równie spektakularnie co poprzednie.

Podczas trzech targowych dni, osiem  hal wystawienniczych wypełniają najnowsze osiągnięcia branży produktów dla matki i dziecka. Prezentują je producenci i dystrybutorzy wózków, fotelików samochodowych, zabawek, mebli, tekstyliów i artykułów dziecięcych. Najlepsze produkty zostaną nagrodzone prestiżowym wyróżnieniem KIDS’ TIME STAR. Są to najlepsze, najciekawsze i najbardziej innowacyjne produkty - zarówno te debiutujące na rynku, jak i te o ugruntowanej pozycji. Wyróżnienie KIDS’ TIME STAR to gwarancja pewności, że produkt jest przyjazny i bezpieczny dla dziecka. Wśród dotychczas nagrodzonych marek znalazły się m.in. AVIONAUT, 4KRAFT, Granatovo, Scandinavian Baby, G3 i Marioinex. Jednak to tylko niektóre z marek jakie zostaną zaprezentowane podczas lutowej wystawy. Po raz pierwszy weźmie w niej udział m.in. firma Mattel, zaś targowe hale wypełni oferta ponad 500 firm z ponad 20 krajów świata.  – Targi KIDS’ TIME to doskonały dowód na to, jak prężnie rozwija się branża dziecięca nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. – mówi Andrzej Mochoń, prezes zarządu Targów Kielce. Wśród wystawców znajdą się reprezentanci topowych marek z Polski i zagranicy. Jednak nie tylko.  – Nie ma chyba lepszego otoczenia do udanego debiutu niż KIDS’ TIME. – mówi menedżer projektu Aldona Matla. Ponad 25% zgłoszonych dotychczas firm stanowią debiutanci na kieleckiej wystawie. Targi będą zatem bardziej różnorodne niż w ubiegłym roku. Tradycyjnie już podczas targów pojawią się seminaria i warsztaty z udziałem  profesjonalistów, a także wizyty przedstawicieli prasy zagranicznej. W ramach obchodów jubileuszu wystawy, zaplanowano szereg atrakcji. Targi to także okazja do spotkań firm z przedstawicielkami blogosfery parentingowej z całej Polski. Dotychczas targi odwiedziło ich ponad 50.

Szczegóły wydarzenia dostępne są na stronie www.kidstime.pl