Reklama

Kto zostanie najszybszym duchem!

Weź udział w wielkich zawodach straszenia dla początkujących duchów, które odbywają się w Zamku na Czarnej Skale w północnej Szkocji. Podczas tego turnieju będziesz musiał nastraszyć tylu gości, ilu tylko zdołasz, aby zdobyć szacowny tytuł „Mistrza straszenia”.

Zagłębiaj się w korytarze i tajemne przejścia, przechodź przez ściany i zmieniaj kolory, aby znaleźć właściwą drogę i przestraszyć gości zamku.

Wyra ten, kto jako pierwszy dotrze do gościa i porządnie go nastraszy!

Wiek: od 7 lat
Ilość graczy: 2-6 graczy
Czas rozgrywki: 30 min
Wszyscy grają jednocześnie.
Ćwicz refleks, spostrzegawczość i pamięć. Nie poddawaj się presji otoczenia ale pamiętaj że inni gracze również zdobyć tytuł „Mistrza straszenia”!

Elementy gry:
- p kafelków „zamku”
- 15 żetonów „gości”
- 1 duch
- 6 kafelków „ścian”
- instrukcja
- 4 żetony specjalne (strona z zapadnią, strona z przemianą)
- 8 elementów ramki określających granice zamku

https://www.gwfoksal.pl/buuu.html