Reklama

W tym roku odbędzie się kolejna, III już edycja targów Gift Show Poland. Wystawcy z kraju i zagranicy, importerzy, producenci i projektanci upominków m.in. z Polski, Chin, Indii czy Wietnamu, po raz kolejny spotkają się z odwiedzającymi w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska, przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Z kolei osoby interesujące się branżą i szukające pomysłów na prezenty, będą mogły odwiedzić targi w poszukiwaniu nowinek rynkowych. Jak co roku, Gift Show Poland będzie również znakomitą okazją do nabycia upominków dla klientów oraz partnerów biznesowych. W ramach targów dla odwiedzających przygotowano m.in.: Program dla Branżowych Odwiedzających, Wyspę Zabawek - Sektor

Branży Zabawkarskiej (nowość na targach) oraz bezpłatne warsztaty kreatywne dla dorosłych i dzieci. 

Warsztaty – kreatywne podejście do biznesu

Warsztaty towarzyszą imprezie od początku istnienia i cieszą się ogromnym zainteresowaniem, przyciągając za każdym razem liczną grupę odbiorców. Podczas pierwszej edycji można było uczestniczyć w zajęciach z tworzenia kartek, decoupage’u czy wykonywania artystycznych lizaków. Natomiast w ubiegłym roku warsztaty minęły pod znakiem tworzenia ozdobnej biżuterii z filcu oraz rozwoju kreatywności najmłodszych.

Łącznie w dwóch poprzednich edycjach targów w warsztatach udział wzięło blisko 500 osób.

W tym roku tematyka warsztatów i pokazów kreatywnych będzie równie szeroka. Zaplanowane są warsztaty DIY, podczas których prowadzący będą mogli przekazać m.in.  tajniki scrapbookingu i decoupage’u, warsztaty tworzenia zabawek oraz przybliżające proces powstawania słodyczy, ich dekoracji czy szkolenia dla nauczycieli szkół i przedszkoli. Do przeprowadzenia warsztatów może zgłosić się każda firma, której działalność i produkty wpisują się w tematykę eventu.

Dla zainteresowanych przedsiębiorców organizatorzy przygotowali atrakcyjne warunki udziału, które uzależnione są od terminu zgłoszeń. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem: (22) 621-35-88 lub adresem e-mail: [email protected]

 

Warsztaty kreatywne stanowią dla firm doskonałą okazję dotarcia z ofertą do wszystkich osób interesujących się nowościami w branży upominkowej, a także tych, które szukają pomysłów na prezent.