Reklama

Jak sprawić, aby dziecko pokochało Twoją markę, a rodzic wydawał na nią pieniądze? Jak sformułować przekaz marketingowy, aby trafił zarówno do rodzica jak i do dziecka? Co wpływa na preferencje zakupowe dzieci? Jak zbudować lojalność wobec marki?

 

Redakcja Magazynu Online Marketing Polska zaprasza 27 maja na Kids & Family Marketing Day 2015, 3. edycję najbardziej praktycznej konferencji w całości poświęconej marketingowi familijnemu, podczas której zostaną zaprezentowane gotowe do wykorzystania strategie i kampanie marketingowe skierowane do dzieci i rodziców.

Podczas konferencji III Kids & Family Marketing Day 2015 rozłożone zostaną na czynniki pierwsze kampanie znanych marek dziecięcych oraz familijnych. - W planie przewidziane są symulacje, studia przypadków, benchmarking kampanii z innych firm wraz z analizą efektów sprzedażowych. Szczególna uwaga zostanie zwrócona na działania, które przy niskim budżecie marketingowym pozwalają skutecznie dotrzeć do małego odbiorcy i jego rodzica - mówi Joanna Czeladzińska, Szef Pionu E-Biznes w Forum Media Polska.

Jeśli Twoją grupą docelową są całe rodziny i szukasz sprawdzonego sposobu na ich zaangażowanie w podejmowaniu decyzji zakupowych, 27 maja weź udział w III Kids & Family Marketing Day: kids-family.pl.