Reklama

IV Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka CZAS DZIECKA
Data najbliższej edycji:  1-3 III 2013 


„Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat”  - słowa Janusza Korczaka, pedagoga, pisarza, publicysty, działacza społecznego i prekursora działań na rzecz praw dziecka i całkowitego równouprawnienia dziecka, to również idea targów CZAS DZIECKA. 

IV Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka CZAS DZIECKA to najlepsze miejsce na prezentację tego co „służy” dziecku, produkowane jest dla niego i z myślą o jego potrzebach. Targi CZAS DZIECKA, które odróżnia od innych podobnych imprez ich biznesowy charakter, to największe branżowe wydarzenie w Polsce.

Przyczynili się do tego wystawcy, wśród których znalazło się wiele znanych firm i marek oraz rekordowa liczba 1300 fachowych zwiedzających - grupą docelową tej wystawy są osoby z branży producentów, importerów, właścicieli sklepów oraz sprzedawców. To właśnie tej grupie – fachowcom z branży – dedykowane są 2 pierwsze targowe dni. Trzeci dzień jest otwarty dla szerokiej grupy odwiedzających: rodziców, przyszłych rodziców i dzieci.

Wystawa w 2013 roku zapowiada się okazalej niż w poprzednich latach. Na stoiskach zlokalizowanych m.in. w najnowocześniejszym pawilonie targowym w Polsce swoje produktu pokażą wystawcy z Polski i zagranicy. Liderzy rynku zaprezentują m.in. wózki, foteliki, zabawki, odzież i artykuły dziecięce.

Poza ekspozycją produktów te targi to również szkolenia i spotkania branżowe. Wśród nich w 2013 roku znajdą się m.in. takie tematy jak e-handel. Uczestnicy warsztatów dowiedzą się, jak łączyć sprzedaż internetową z prowadzeniem tradycyjnego sklepu, jakimi metodami analizować konkurencję działającą w sieci i które cechy pozwalają wyróżnić się w internecie. Prelegenci omówią również najczęściej powtarzające się błędy popełniane przez osoby rozpoczynające handel online. 

Osobom chcącym zgłębić tajniki e-sprzedaży polecamy również dzień drugi, który to dotyczyć będzie przede wszystkim zagadnień związanych z korzystaniem z konkretnych narzędzi, takich jak porównywarki cen, aukcje internetowe i newslettery. Omówione zostaną również wyniki badania procesu zakupowego w polskich e-sklepach, prowadzonego metodą eye trackingu (polegającą na śledzeniu ruchów gałek ocznych respondentów podczas przeglądania stron WWW).